Aanvraagprocedure
1. Aanvraag plaatsen
De aanvragen voor onderdelen kunnen gedaan worden via telefoon of e-mail. U kan tevens ook bij onderdelen aanvragen de aanvraagfiche invullen. Geef bij uw aanvraag zoveel mogelijk details door, zoals het voertuigmerk en type, type onderdeel, bouwjaar, kleur, etc.
2. Gevraagde onderdeel wordt opgezocht
Er wordt door één van onze werknemers opgezocht of het aangevraagde onderdeel op voorraad is en tevens wordt het onderdeel altijd grondig visueel gecontroleerd op beschadigingen. Wij bieden alleen onderdelen aan die zich in goede staat bevinden.
3. Gevraagde onderdeel kan besteld worden
Als u het door u gevraagde onderdeel wilt bestellen, dient u dit altijd telefonisch of per mail te doen. Wij laten u dan weten wanneer u het onderdeel kan komen afhalen op ons bedrijf. Tijdens deze bestelling spreken wij met u een afhaaldatum af, deze is meestal een halve tot één werkdag naargelang het type onderdeel.
4. Gevraagde onderdeel wordt gedemonteerd
Het door u bestelde onderdeel wordt door één van onze medewerkers snel en accuraat terplaatse
gedemonteerd van het voertuig in ons wagenpark. Alle onderdelen bevinden zich nog op de voertuigen zelf,
wij hebben geen magzijn. Ons uitgebreide wagenpark is ons magazijn.
Al onze onderdelen worden grondig gecontroleerd en getest!
5. Afhaling en betaling
Het bestelde onderdeel kan alleen afgehaald worden bij ons op het bedrijf, wij doen geen verzendingen van onderdelen. Bij afhaling dient het onderdeel betaald te worden, dit kan contant of doormiddel van bankcontact.
6. Geen garantie en terugname
Op de levensduur van onze gebruikte onderdelen kunnen wij geen garantie geven. Wij controleren en testen de onderdelen altijd op het voertuig zelf, dit is eigenlijk al een garantie op zich. De door u aangekochte onderdelen worden niet teruggenomen, geruild noch terugbetaald.